POLITYKA JAKOŚCI
Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im Jana Pawła II udziela świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki paliatywnej, opieki długoterminowej dbając o ich stałą wysoką jakość.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości udzielanych świadczeń opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001: 2008.
Cele jakościowe stojące przed nami to:
· dbałość o wysoką jakość oferowanych usług medycznych,
· poprawa warunków bytowych pacjentów korzystających z usług Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
· stała troska o warunki pracy personelu,
· dążenie do pełnej satysfakcji leczonych pacjentów.
Realizacja tych celów następuje poprzez:
· monitorowanie jakości rozpoznawania i leczenia chorób,
· udział w działalności profilaktycznej,
· stałe podnoszenie kwalifikacji przez zatrudniony personel,
· zakupy nowoczesnego i niezbędnego sprzętu medycznego,
· budowanie przyjaznej atmosfery wokół pacjenta,
· udzielanie pełnej informacji o postępach leczenia,
· dbanie o dobry stan pomieszczeń zakładu i zaopatrzenie w niezbędny sprzęt medyczny,
· analizowanie i wyciąganie wniosków z ankiet wypełnianych przez pacjentów opuszczających Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach
Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Polityka jakości jest znana wszystkim pracownikom Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom.
W oparciu o powyższą politykę przyjęto szczegółowe cele jakościowe, których realizacja jest analizowana w ramach przeglądów dokonywanych okresowo przez Dyrekcję Zakładu.
|