Suwałki 2015.10.19
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Posiada na zbyciu następujący sprzęt medyczny:
1. Ssak medyczny Fazzini F-31- rok produkcji 2012
2. Koncentrator tlenu Vision Air – rok produkcji -2009
3. Ssak medyczny De Vilbis –rok produkcji 2011
4. Ssak medyczny Easy Go Vac – rok produkcji 2010 –sztuk 2
5. Ssak medyczny S-Scor –rok produkcji 2009 – sztuk 2
6. Inhalator – rok produkcji 2009 – sztuk 2
7. Koncentrator tlenu – rok produkcji 2011 r.
8. Materac p/odleżynowy ( pompa) – 6 sztuk – rok produkcji 2009
Zainteresowanych prosimy o kontakt: 875676910 do dnia 30.10.2015 r.
Sprzęt wymaga naprawy i wymiiany części.
Suwałki, dn. 06.07.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY
DOTYCZĄCEJ dostawy 1053 szt.wody niegazowanej o poj. 500 ml oraz 1053 szt.wody gazowanej o poj. 500 ml w ramach projektu pn: „Hospicjum –Drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i NMF 2009-2014.
Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
W dniu 30.06.2015 r. zamieszczono zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.paliatywna.suwalki.pl . Do dnia 06.07.2015 wpłynęła następująca oferta:
l.p |
Nazwa oferenta |
Całkowita wartość oferty |
Otrzymana punktacja |
1 |
ZPHU „Mucha” z siedzibą w Augustowie przy ul. Nowomiejskiej 107 |
Woda gazowana 500 ml. Szt.1053 – 0,77 zł/szt Woda niegazow.500 ml Szt.1053 – 0,77 zł/szt. |
100 pkt |
W związku z tym, iż wpłynęła tylko 1 oferta wybrano jako najkorzystniejszą:
ZPHU „Mucha” z siedzibą w Augustowie przy ul. Nowomiejskiej 107
Suwałki, dn. 06.07.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY
Dotyczącej prezentacji sposobu opieki nad osobami przewlekle chorymi, niesamodzielnymi oraz osobami starszymi przeprowadzonymi przez pielęgniarki podczas imprezy plenerowej ramach projektu pn: „Hospicjum –Drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i NMF 2009-2014.
Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
Dnia 30.06.2015r. zamieszczono zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.paliatywna.suwalki.pl do dnia 06.07.2015 r. wpłynęły 3 oferty
l.p |
Nazwa oferenta |
1 |
Zyta Taraszkiewicz, Mała Huta 82I, 16-402 Suwałki |
2 |
Aniela Matuszewska,ul. Paca 8/9,Suwałki |
3 |
Anna Sokołowska,ul.Górna 24 Suwałki |
Oferty które zostały wybrane:
l.p |
Nazwa oferenta |
Całkowita wartość oferty |
Otrzymana punktacja |
1 |
Zyta Taraszkiewicz, Mała Huta 82I, 16-402 Suwałki |
199zł/godzinę |
99,4pkt |
2 |
Aniela Matuszewska,ul. Paca 8/9,Suwałki |
200 zł/godzinę |
99,0 pkt |
3 |
Anna Sokołowska,ul.Górna 24 Suwałki |
198 zł/godzinę |
100 pkt |
/podpis beneficjenta/
Suwałki, dn. 02.07.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY
Dotyczącej sposobu opieki nad osobami przewlekle chorymi, niesamodzielnymi oraz osobami starszymi przeprowadzonymi przez fizjoterapeutów oraz dietetyków podczas imprezy plenerowej ramach projektu pn: „Hospicjum –Drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i NMF 2009-2014.
Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
Dnia 23.06.2015r. zamieszczono zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.paliatywna.suwalki.pl do dnia 02.07.2015 r. wpłynęło 5 ofert
l.p |
Nazwa oferenta |
Oferowane stanowisko |
1 |
Katarzyna Ginel, ul.Piotrowska 8, Suwałki |
fizjoterapeuta |
2 |
Łukasz Drażba, ul.Kowalskiego 10/13, Suwałki |
fizjoterapeuta |
3 |
Agnieszka Leśniewska, ul.Skłodowskiej 12/9,Suwałki |
fizjoterapeuta |
4 |
Halina Bąk,ul. Reja 76/29,Suwałki |
dietetyk |
5 |
Katarzyna Weisbrod,ul. Żeromskiego 22,Suwałki |
dietetyk |
Oferty które zostały wybrane:
l.p |
Nazwa oferenta |
Otrzymana punktacja |
1 |
Katarzyna Ginel, ul.Piotrowska 8, Suwałki |
94,90 pkt |
2 |
Łukasz Drażba, ul.Kowalskiego 10/13, Suwałki |
94,90 pkt |
3 |
Agnieszka Leśniewska, ul.Skłodowskiej 12/9,Suwałki |
94,90 pkt |
4 |
Halina Bąk,ul. Reja 76/29,Suwałki |
94,0 pkt |
5 |
Katarzyna Weisbrod,ul. Żeromskiego 22,Suwałki |
100 pkt |
Suwałki, dn. 02.07.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY
DOTYCZĄCEJ dostawy 250 szt. mufinek o smaku śmietankowym, 250 szt. mufinek o smaku czekoladowym, 250 szt. soczków o smaku jabłkowym, 250 szt. soczków o smaku pomarańczowym w ramach projektu pn: „Hospicjum –Drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i NMF 2009-2014.
Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
W dniu 25.06.2015 r. zamieszczono zapytania ofertowe na stronie internetowej www.paliatywna.suwalki.pl . Do dnia 02.07.2015 wpłynęły następujące oferty:
Oferty złożone na dostawę mufinek:
l.p |
Nazwa oferenta |
Całkowita wartość oferty |
Otrzymana punktacja |
1 |
„Karmelek” Paweł Surawski z siedzibą w Ełku, ul. Bahrkego 5 |
-mufinka śmietankowa -1,40 za sztukę -mufinka czekoladowa-1,40 za sztukę |
100 pkt |
2 |
Produkcja Domowych Ciast Regina Pik z siedzibą w Puńsku przy ul. Szkolnej 21 |
-mufinka śmietankowa -2 zł za sztukę -mufinka czekoladowa- 2 zł za sztukę |
70 pkt |
3 |
Piekarnia-Cukiernia Jan Staniszewski z siedziba w Olecku ul. Szosa do Świętajna 6 |
-mufinka śmietankowa -1,85 za sztukę -mufinka czekoladowa- 1,85 za sztukę |
75,60 pkt |
Oferty złożone na dostawę soczków:
l.p |
Nazwa oferenta |
Całkowita wartość oferty |
Otrzymana punktacja |
1 |
ZPHU „Mucha” z siedziba w Augustowie przy ul. Nowomiejskiej 107 |
-soczek jabłkowy-0,99 zł za sztukę -soczek pomarańczowy-0,99 zł za sztukę |
100 pkt |
2 |
Hurtownia „NORD” z siedziba w Suwałkach przy ul. Sejneńskiej 18A |
-soczek jabłkowy-1,10 zł za sztukę -soczek pomarańczowy-1,10 zł za sztukę
|
90 pkt |
3 |
Firma Antur Andrzej Tur z siedzibą w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 39 |
-soczek jabłkowy-1,05 zł za sztukę -soczek pomarańczowy-1,05 zł za sztukę |
94 pkt |
W wyniku oceny ofert wybrano jako najkorzystniejszą dotyczącą dostawy Mufinek” - „Karmelek” Paweł Surawski z siedzibą w Ełku, ul. Bahrkego 5
W wyniku oceny ofert wybrano jak najkorzystniejszą dotyczącą dostawy soczków - ZPHU „Mucha” z siedziba w Augustowie przy ul. Nowomiejskiej 107
W dniu 02.07.2015 roku na stronie www.paliatywna.suwalki.pl zostało umieszczone ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Suwałki , 02.07.2015 r. ……………………………………
/podpis beneficjenta/
Suwałki 01.07.2015
Zapytanie ofertowe
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)
Dotyczy: projektu pn. „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Przedmiot Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Sprzedaż 400 sztuk broszur poświęconych poradom dot. opieki nad osoba starszą, niepełnosprawną, zasadom żywienia osób przewlekle chorych, rehabilitacji osób niesamodzielnych, przewlekle chorych, poradom dot. profilaktyki zapobiegającej powstawaniu powikłań i zachowaniu zdrowego stylu życia u osób przewlekle chorych. Dostawa zamówienia do dnia 15.07.2015 r.
Kryterium wyboru oferty -100 % cena
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wszystkie wymogi formalne, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Najwyższą liczbę punktów (100 pkt) otrzyma oferta zwierająca najniższą cenę brutto, a każda następna oferta odpowiednio mniejszą liczbę punktów (z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku) obliczoną według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów badanej oferty= ---------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, mailem spzop@list.pl , kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki do dnia 07.07.2015 do godziny 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://www.paliatywna.suwalki.pl
4. Dodatkowych informacji udziela Irena Mickiewicz 875676910
Załącznik: Zalacznik_ofert_20150203.docx
Suwałki, dnia 30.06.2015
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Szpitalna 54, 16-400 Suwałki
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy projektu pn: „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 Norweskiego Mechanizmu Finansowego
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą 26 szt. książek poświęconych problematyce opieki nad osobami przewlekle chorymi, niesamodzielnymi i osobami starszymi
Dostawa zamówienia do dnia 10 lipca 2015 r.
Kryterium wyboru oferty: 100 % cena
Miejsce i termin składania ofert:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki faksem na numer (87) 5676910 lub pocztą elektroniczną na adres:spzop.list.pl - w terminie do dnia 6.07.2015 r
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.paliatywna.suwalki.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
Formularz ofertowy: Form_ofert_ksiazki_20150707.doc
Suwałki, dnia 30.06.2015
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Szpitalna 54 ,16-400 Suwałki
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy projektu pn: „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 Norweskiego Mechanizmu Finansowego
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Woda niegazowana 500 ml -szt. 1053
- Woda gazowa 500 ml szt. -1053
Dostawa zamówienia w dniu 26.07.2015 r.-Park Konstytucji 3 Maja w Suwałkach
Kryterium wyboru oferty: 100 % cena
Miejsce i termin składania ofert:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki faksem na numer (87) 5676910 lub pocztą elektroniczną na adres:spzop.list.pl - w terminie do dnia 6.07.2015 r
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.paliatywna.suwalki.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
Formularz Ofertowy: Form_ofertowy_woda_20150630.doc
Suwałki 30.06.2015r
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ogłasza nabór ofert na prezentację sposobu opieki nad osobami przewlekle chorymi, niesamodzielnymi oraz osobami starszymi przeprowadzonymi przez pielęgniarki podczas imprezy plenerowej w ramach Programu Operacyjnego PL07 MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach”
Wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku pielęgniarstwo, staż pracy -5 lat, doświadczenie w opiece nad pacjentami przewlekle chorymi
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
Termin składania ofert upływa w dniu 6 lipca 2015 r. godz. 15.00
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach zastrzega prawo do odwołania naboru, aż do przesunięcia terminu składania ofert.
Ofertę prosimy przesłać pocztą na adres :
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki,
faksem na numer (87) 5676910
pocztą elektroniczną na adres : spzop@list.pl
Załącznik: Form_ofert_plener_20150701.doc
Suwałki, dnia 25.06.2015
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Szpitalna 54 ,16-400 Suwałki
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy projektu pn: „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 Norweskiego Mechanizmu Finansowego
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)
Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 250 szt. mufinek o smaku śmietankowym
-250 szt. mufinek o smaku czekoladowym
-250 soczków o smaku jabłkowym w kartoniku ze słomką o poj. 200 ml.
-250 soczków o smaku pomarańczowym w kartoniku ze słomką o poj. 200 ml.
Dostawa zamówienia w dniu 26.07.2015 r. godz.9.00-Park Konstytucji 3 Maja w Suwałkach
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 50 %
Kryterium wyboru oferty: 100 % cena
Miejsce i termin składania ofert:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki faksem na numer (87) 5676910 lub pocztą elektroniczną na adres:spzop.list.pl - w terminie do dnia 2.07.2015 r
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.paliatywna.suwalki.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego
Formularz ofertowy: Form_ofert_poczestunek_20150625.doc
Suwałki, dnia 25.06.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Szpitalna 54
16-400 Suwałki
…..................................... …… .…....................................
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na potrzeby imprezy plenerowej organizowanej w ramach Programu Operacyjnego PL07 MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach”
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia :
1. Naklejki samoprzylepne z logo projektu 35mm z 100 mm ( 3 kolory) – 500 szt.
2. Koszulki z logo:
- kolor żółty 148 szt.
- kolor granatowy – 148 szt
Kryteria oceny:
100% cena
Ofertę prosimy przesłać pocztą na adres :
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki faksem na numer (87) 5676910 lub pocztą elektroniczną na adres:aneta2412@op.pl - w terminie do 02.07.2015 r.
Załącznik: Form_ofert_koszulki_20150702.doc
Suwałki 23.06.2015r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ogłasza nabór ofert na prezentację sposobu opieki nad osobami przewlekle chorymi, niesamodzielnymi oraz osobami starszymi przeprowadzonymi przez fizjoterapeutów oraz dietetyków podczas imprezy plenerowej w ramach Programu Operacyjnego PL07 MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach”
Wymagania:
- Fizjoterapeuta – wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku fizjoterapia, min. staż pracy -5 lat
- Dietetyk – wykształcenie wyższe w kierunku dietetyka, min staż pracy 5 lat
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
Termin składania ofert upływa w dniu 2 lipca 2015 r. godz. 15.00
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach zastrzega prawo do odwołania naboru, aż do przesunięcia terminu składania ofert.
Ofertę prosimy przesłać pocztą na adres :
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki,
faksem na numer (87) 5676910
pocztą elektroniczną na adres : spzop@list.pl
Załącznik: Formularz ofertowy
Suwałki, dn. 21.04.2015r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
tel. 87 567 69 10
e-mail: spzop@list.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
1. Dotyczy: wykonania usługi polegającej na dostarczeniu do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II własnym środkiem transportu cateringu od maja 2015 r. do 30.04.2016 dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostarczenie 1 posiłku ciepłego( drugie danie z surówką) oraz poczęstunku z przeznaczeniem na 2 przerwy kawowe w tym jedna składająca się z kawy, herbaty, wody mineralnej i ciast, druga z kawy, herbaty, wody mineralnej oraz kanapek. Dodatki : cukier, mleko lub śmietanka do kawy.
Ilość osobodni wynosi 795
2. Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach, ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki
3. Termin realizacji zamówienia: od maja 2015 r. do 30.04.2016 r..
Szczegółowy termin dostaw posiłków będzie ustalany na bieżąco między Zamawiającym a Wykonawcą w zależności od harmonogramu szkoleń.
4. Wymagane doświadczenie:
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gastronomicznej( prosimy o dołączenie stosownych dokumentów- łącznie z decyzją SaNEPID-u)
5. Oferta skierowana do Zamawiającego powinna zawierać:
- dane identyfikujące oferenta
- opis przedmiotu zamówienia zgodny z zapytaniem ofertowym
- cena netto oraz cena brutto za posiłek 1 osobodzień oraz łączny koszt posiłków.
- termin realizacji
-oferta powinna być podpisana przez oferenta
6. Składanie ofert: Oferty należy złożyć do 30.04.2015 r. do godz. 15.00:
- pocztą, kurierem lub osobiście na adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 54
- mailem na adres: spzop@list.pl lub faxem 875676910
W przypadku ofert wysłanych pocztą lub przesyłką kurierską liczy się data i godzina odebrania przez Zamawiającego.
7. Kryteria wyboru ofert
- cena - maksymalnie 100 pkt.
8. Dodatkowe informacje
1. Wartość zamówienia może wzrosnąć do 50%
2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Irena Mickiewicz - Dyrektor
tel: 87 567 69 10,e-mail: spzop@list.pl
Dotyczy projektu: Nr WND-RPPD.05.02.00-20-021/14 pn. „Instalacja fotowoltaiczna
w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach”, realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.05.02.00-20-021/14-00 zawartej w dniu 25.02.2015 r.
Suwałki, dn. 17.04.2015r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
tel. 87 567 69 10
e-mail: spzop@list.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej, zwraca się z prośbą
o przedstawienie oferty na pełnienie Nadzoru Inwestorskiego przy wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach.
- 1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Sprawdzenie dokumentacji projektu instalacji
- Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na dachu istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej w Suwałkach
przy ul. Szpitalnej 54 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji na projektowany automatycznie system fotowoltaiczny o łącznej mocy 40 kWp
- Odbiór techniczny zakończonych prac
- Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji
- Udział w rozwiązywaniu skarg związanych z prowadzeniem robót
- Udział w naradach technicznych
- Kontrola zgodności ustalonych terminów, stosowanych materiałów, postępu robót, prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę robót rachunków łącznie z ich opisywaniem
- Sprawdzenie zgodności ofert złożonych w przetargu z dokumentacja projektową
- Inne zadania wynikające z obowiązków inspektora nadzoru.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 21746/3 i 21746/4 położonych na terenie Miasta Suwałki w obrębie 0002.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.07.2015 r.
- 4. Wymagane doświadczenie:
Wykonawca poowinien posiadać uprawnienia do kierowania, nadzorowania budowy i robót w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń
Wykonawca powinien udokumentować pełnienie nadzoru, co najmniej przy dwóch montażach instalacji fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 40 kW każda.
5. Oferta skierowana do Zamawiającego powinna zawierać:
- dane identyfikujące oferenta
- opis przedmiotu zamówienia zgodny z zapytaniem ofertowym
- cena netto, cena brutto
- termin realizacji
- kopię uprawnienia do kierowania, nadzorowania budowy i robót w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń. Do wglądu oryginał.
Wykaz wykonanych prac nadzoru nad wykonaniem ogniw fotowoltanicznych
-oferta powinna być podpisana przez oferenta
6. Składanie ofert: Oferty należy złożyć do 24.04.2015r. do godz. 15.00:
- pocztą, kurierem lub osobiście na adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 54
- mailem na adres: spzop@list.pl
W przypadku ofert wysłanych pocztą lub przesyłką kurierską liczy się data i godzina odebrania
przez Zamawiającego.
7. Kryteria wyboru ofert
- cena - maksymalnie 100 pkt.
Maksymalna ilość punktów: 100
8. Dodatkowe informacje
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Irena Mickiewicz - Dyrektor
tel: 87 567 69 10,
e-mail: spzop@list.pl
Suwałki, dn. 05.03.2015r.
Dotyczy projektu: Nr WND-RPPD.05.02.00-20-021/14 pn. „Instalacja fotowoltaiczna
w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach”, realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.05.02.00-20-021/14-00 zawartej w dniu 25.02.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
tel. 87 567 69 10
e-mail: spzop@list.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej, zwraca się z prośbą
o przedstawienie oferty na wykonanie projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej
o mocy minimum 40 kWp wraz z ekspertyzą wytrzymałościową dachu. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na dachu istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 54
- 1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Projekt wykonawczy na projektowany automatycznie system fotowoltaiczny o łącznej mocy 40 kWp.
- Ekspertyza wytrzymałościowa dachu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
2. Miejsce realizacji zamówienia: Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 21746/3 i 21746/4 położonych na terenie Miasta Suwałki w obrębie 0002.
3. Termin realizacji zamówienia: nie później niż do 31.03.2015 r.
- 4. Wymagane doświadczenie:
Wykonawca powinien udokumentować wykonanie, co najmniej dwóch projektów instalacji fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 40 kW każda.
5. Oferta skierowana do Zamawiającego powinna zawierać:
- dane identyfikujące oferenta
- opis przedmiotu zamówienia zgodny z zapytaniem ofertowym
- cena netto
- termin realizacji
-oferta powinna być podpisana przez oferenta
6. Składanie ofert: Oferty należy złożyć do 10.03.2015r. do godz. 10.00:
- pocztą, kurierem lub osobiście na adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 54
- mailem na adres: spzop@list.pl
W przypadku ofert wysłanych pocztą lub przesyłką kurierską liczy się data i godzina odebrania
przez Zamawiającego.
7. Kryteria wyboru ofert
- cena - maksymalnie 100 pkt.
Maksymalna ilość punktów: 100
8. Dodatkowe informacje
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Irena Mickiewicz - Dyrektor
tel: 87 567 69 10,
e-mail: spzop@list.pl
Suwałki 2015.02.25
Dotyczy projektu: Nr WND-RPPD.05.02.00-20-021/14 pn. „Instalacja fotowoltaiczna
w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach”, realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.05.02.00-20-021/14-00 zawartej w dniu 25.02.2015 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
tel. 87 567 69 10
e-mail: spzop@list.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach , zwraca się z prośbą
o przedstawienie oferty na wykonanie 1 tablicy informacyjnej i 1 tablicy pamiątkowej o wymiarach 30x50 cm do umieszczenia we wnętrzu budynku wg załączonego wzoru.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
2. Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
3. Termin realizacji zamówienia: Tablica informacyjna w ciągu 7 dni od zawarcia umowy,
Tablica pamiątkowa do dnia 31.08.2015 r..
5. Oferta skierowana do Zamawiającego powinna zawierać:
- dane identyfikujące oferenta
- opis przedmiotu zamówienia zgodny z zapytaniem ofertowym
- cena netto, cena brutto
- termin realizacji
-oferta powinna być podpisana przez oferenta
6. Składanie ofert: Oferty należy złożyć do 05.03.2015r. do godz. 10.00:
- pocztą, kurierem lub osobiście na adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 54
- mailem na adres: spzop@list.pl
W przypadku ofert wysłanych pocztą lub przesyłką kurierską liczy się data i godzina odebrania
przez Zamawiającego.
7. Kryteria wyboru ofert
- cena - maksymalnie 100 pkt.
Maksymalna ilość punktów: 100
8. Dodatkowe informacje
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Irena Mickiewicz - Dyrektor
tel: 87 567 69 10,
e-mail: spzop@list.pl
Załącznik: Zal_nr_1_do_tablicy_20150229.docx
Suwałki 03.02.2015
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
Zapytanie ofertowe
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
Dotyczy: wykonania usługi polegającej na:
-
Rozliczaniu projektu pn. „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
-
Prowadzeniu monitoringu i ewaluacji projektu „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Przedmiot Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
-
Wykonanie usługi polegającej na rozliczeniu projektu pn. „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Usługa wykonywana w okresie luty 2015 - kwiecień 2016 (15 miesięcy).
Oferent powinien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu rozliczeń finansowych, księgowości i rozliczaniu środków pomocowych. Osoba odpowiedzialna z ramienia oferenta powinna mieć wykształcenie wyższe oraz udokumentowane przebyte szkolenia z zakresu rozliczania projektów.
-
Prowadzeniu monitoringu i ewaluacji projektu „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Usługa wykonywana w okresie styczeń 2015 - kwiecień 2016 (4 miesiące).
Oferent powinien wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu monitoringu i ewaluacji projektów pomocowych. Osoba odpowiedzialna z ramienia oferenta powinna mieć wykształcenie wyższe oraz udokumentowane przebyte szkolenia z zakresu monitoringu i ewaluacji.
-
Obowiązki wykonawcy:
-
Do obowiązków wykonawcy rozliczającego projekt należeć będą:
-
Przygotowanie wzorów dokumentów w zakresie rozliczania finansowego zgodnie z zasadami Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
-
Przygotowywanie wniosków o płatność i ewentualnych korekt.
-
Opisywanie faktur i rachunków związanych z realizacją projektu.
-
Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów finansowych.
-
Weryfikacja spójności ponoszonych wydatków z harmonogramem i budżetem projektu.
-
Archiwizacja dokumentacji finansowej projektu.
-
Udział w spotkaniach zespołu projektowego.
-
Współpraca z członkami zespołu projektowego.
-
Podejmowanie czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
-
Informowanie koordynatora projektu o postępie prac oraz zagrożeniach mogących wpłynąć negatywnie na realizację projektu.
-
Kontaktowanie się z instytucjami odpowiedzialnymi za wydatkowanie środków.
-
Do obowiązków wykonawcy prowadzącego monitoring i ewaluację należeć będą:
-
Opracowanie narzędzi monitoringowych i ewaluacyjnych.
-
Zebranie danych i opracowanie okresowych raportów monitoringowych i ewaluacyjnych.
-
Przekazywanie okresowych raportów koordynatorowi projektu.
-
Monitoring i ewaluacja działań inwestycyjnych i miękkich w projekcie, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją.
-
Udział w spotkaniach zespołu projektowego.
-
Współpraca z członkami zespołu projektowego.
-
Podejmowanie czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
-
Informowanie koordynatora projektu o postępie prac oraz zagrożeniach mogących wpłynąć negatywnie na realizację projektu.
-
Kryterium wyboru oferty
-
Cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wszystkie wymogi formalne, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Najwyższą liczbę punktów (100 pkt) otrzyma oferta zwierająca najniższą cenę brutto, a każda następna oferta odpowiednio mniejszą liczbę punktów (z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku) obliczoną według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów badanej oferty= ---------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty
-
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
III. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki do dnia 18.02.2015 do godziny 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://www.paliatywna.suwalki.pl .
IV Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Irena Mackiewicz pod numerem telefonu 87-567-69-10 oraz adresem email: spzop@list.pl od poniedziałku do piątku godz. 8:00 do 15:00.
Formularz ofertowy: Form_ofert_proj_norw_20150203.odt
Suwałki 30.12.2014
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
Zapytanie ofertowe
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
1. Dotyczy: wykonania usługi polegającej na wykonywaniu zadań księgowej polegających na nadzorze nad finansowaniem , zabezpieczeniem finansowym, rozliczaniem projektu pod kątem dokumentów księgowych i finansowych projektu pn. „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Usługa wykonywana w okresie styczeń 2015 - kwiecień 2016 (16 miesięcy).
Kryterium wyboru:
1. Cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wszystkie wymogi formalne, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Najwyższą liczbę punktów (100 pkt) otrzyma oferta zwierająca najniższą cenę brutto, a każda następna oferta odpowiednio mniejszą liczbę punktów (z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku) obliczoną według następującego wzoru:
Liczba punktów badanej oferty= cena brutto najniższej oferty/ cena brutto oferty x 100
Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera, e mail spzop@list.pl, lub też dostarczona osobiście na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach, ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki do dnia 08.01.2015 do godziny 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://www.paliatywna.suwalki.pl .
IV Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Irena Mackiewicz pod numerem telefonu 87-567-69-10 oraz adresem email: spzop@list.pl od poniedziałku do piątku godz. 8:00 do 15:00.
Formularz ofertowy: Formularz_2014_12_30.docx
Suwałki 19.12.2014
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
Zapytanie ofertowe
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
- Dotyczy: wykonania usługi polegającej na wykonywaniu zadań księgowej polegających na nadzorze nad finansowaniem , zabezpieczeniem finansowym, rozliczaniem projektu pod kątem dokumentów księgowych i finansowych projektu pn. „Hospicjum- drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Usługa wykonywana w okresie styczeń 2015 - kwiecień 2016 (16 miesięcy).
Kryterium wyboru:
- Cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wszystkie wymogi formalne, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Najwyższą liczbę punktów (100 pkt) otrzyma oferta zwierająca najniższą cenę brutto, a każda następna oferta odpowiednio mniejszą liczbę punktów (z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku) obliczoną według następującego wzoru:
Liczba punktów badanej oferty= = cena brutto najniższej oferty /cena brutto oferty x 100
Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera, e mail spzop@list.pl, lub też dostarczona osobiście na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach, ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki do dnia 29.12.2014 do godziny 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do Zamawiającego.
3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://www.paliatywna.suwalki.pl .
IV Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Irena Mackiewicz pod numerem telefonu 87-567-69-10 oraz adresem email: spzop@list.pl od poniedziałku do piątku godz. 8:00 do 15:00.
Formularz ofertowy: Formularz_2014_12_19.docx
Suwałki 25.11.2014 r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im Jana Pawła II w Suwałkach ogłasza nabór ofert na wykonanie projektu ulotek, plakatu oraz kubków reklamowych związanych z realizacją projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Oczekujemy ofert od osób z wykształceniem plastycznym.
Termin wykonania do 12.12.2014 r.
Szczegóły w sekretariacie zakładu.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 01.12.2014 do godziny 15.00
Kryteria oceny : 100% cena
Formularz ofertowy poniżej w linku.
Formularz_ofertowy_reklama_20141212.doc
Suwałki 17.11.2014 r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im Jana Pawła II w Suwałkach ogłasza nabór ofert na wykonanie projektu ulotek, plakatu oraz kubków reklamowych związanych z realizacją projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
Oczekujemy ofert od osób z wykształceniem plastycznym. Termin wykonania do 12.12.2014 r.
Szczegóły w sekretariacie zakładu.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 24.11.2014 do godziny 15.00
Kryteria oceny : 100%cena
Formularz ofertowy poniżej w linku.
Suwałki, dnia 2.10.2014 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Szpitalna 54
16-400 Suwałki
WYBÓR OFERT DOTYCZĄCYCH :
kursu dla fizjoterapeutów z zakresu IBITA Bobath dla dorosłych, kursu dla fizjoterapeutów PNF rozwijający oraz PNF podstawowy ramach projektu pn: „Hospicjum –Drugi dom dla chorych-inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i NMF 2009-2014.
Do dnia 01.10.2015 roku wpłynęły następujące oferty:
L.p. |
Nazwa oferenta |
Oferta na kurs |
1. |
Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowe Kinezio z siedzibą w Warszawie, ul. Herbsta 4 |
1.Kurs PNF rozwijający –2.Kurs NTD Bobath dla Dorosłych |
2 |
Reha Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Tuchowska 6B |
1.Kurs PNF Podstawowy 2.Kurs PNF Rozwijający- 3.Kurs Ibita Bobath dla dorosłych |
Wskazanie ofert, które zostały wybrane:
L.p. |
Nazwa oferenta |
Oferta na kurs |
1. |
Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowe Kinezio z siedzibą w Warszawie, ul. Herbsta 4 |
1.Kurs PNF rozwijający –2.Kurs NTD Bobath dla Dorosłych |
2 |
Reha Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Tuchowska 6B |
1.Kurs PNF Podstawowy 2.Kurs PNF Rozwijający- 3.Kurs Ibita Bobath dla dorosłych |
Suwałki, dnia 2.10.2014 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
Szpitalna 54
16-400 Suwałki
WYBÓR OFERT DOTYCZĄCYCH :
- STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z ZAKRESU PSYCHOTRAUMATOLOGII DLA PSYCHOLOGA
- STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DLA PSYCHOLOGA
W ramach projektu pn: „Hospicjum-drugi dom dla chorych- inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje Kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Do dnia 01.10.2015 roku wpłynęły następujące oferty:
- STUDIA PODYPLOMOWE Z ZAKRESU PSYCHOTRAUMATOLOGII DLA PSYCHOLOGA-Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, przy ul. Chodakowskiej 19/31
- STUDIA PODYPLOMOWE Z PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DLA PSYCHOLOGA – Gdański Uniwersytet Medyczny z siedziba w Gdańsku przy ul.M.Skłodowskiej Curie 3A
Wskazanie ofert , które zostały wybrane:
- STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z ZAKRESU PSYCHOTRAUMATOLOGII DLA PSYCHOLOGA-Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, przy ul. Chodakowskiej 19/31
- STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z PSYCHOLOGII KLINICZNEJ DLA PSYCHOLOGA – Gdański Uniwersytet Medyczny z siedziba w Gdańsku przy ul.M.Skłodowskiej Curie 3A
Suwałki, dnia 2.10.2014 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej
im. Jana Pawła II w Suwałkach
ul. Szpitalna 54
16-400 Suwałki
WYBÓR OFERT DOTYCZĄCYCH PRZEPROWADZENIA:
- KURSU OPIEKI PALIATYWNEJ DLA PIELĘGNIAREK
- KURSU PIELĘGNIARSTWA OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ DLA PIELĘGNIAREK
- SZKOLENIA DLA LEKARZA Z ZAKRESU OBSŁUGI USG
W ramach projektu pn: „Hospicjum-drugi dom dla chorych- inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje Kadry w SP ZOP w Suwałkach” dofinansowanego ze środków MFE Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Do dnia 01.10.2015 roku wpłynęły następujące oferty:
- KURS OPIEKI PALIATYWNEJ DLA PIELĘGNIAREK – NZOZ OMNI MED. Zofia Stojak z siedzibą w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8C
- KURSU PIELĘGNIARSTWA OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ DLA PIELĘGNIAREK-Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Suwałkach przy ul. Noniewicza 93B/60
- SZKOLENIA DLA LEKARZA Z ZAKRESU OBSŁUGI USG-Roztoczańska Szkoła Ultrasonografii z Siedziba w Zamościu przy ul. Chopina 3
Wskazanie ofert , które zostały wybrane:
- KURS OPIEKI PALIATYWNEJ DLA PIELĘGNIAREK – NZOZ OMNI MED. Zofia Stojak z siedzibą w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8C
- KURSU PIELĘGNIARSTWA OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ DLA PIELĘGNIAREK-Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Suwałkach przy ul. Noniewicza 93B/60
- SZKOLENIA DLA LEKARZA Z ZAKRESU OBSŁUGI USG-Roztoczańska Szkoła Ultrasonografii z Siedzibą w Zamościu przy ul. Chopina 3.
Suwałki 01.10.2014
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im Jana Pawła II w Suwałkach informuje że posiada do zbycia następujący sprzęt medyczny:
1. Materac przeciwodleżynowy pneumatyczny z pompą –sztuk 3 – rok produkcji 2002 ( sprzęt zużyty)
2. Koncentrator tlenu - sztuk1- rok produkcji 2002-wymaga naprawy
3. Ssak chirurgiczny – sztuk 1-rok produkcji 2007 – sprzęt zużyty, wymaga naprawy)
4. Ssak medyczny Accuvac –sztuk 1-rok produkcji 2006 –sprzęt wymaga naprawy
5. Krzesła sedesowe –sztuk 1- rok produkcji 2006 – sprzęt zużyty
6. Inhalator Pari Junior BOYs –sztuk 1 –rok produkcji 2009 r. sprzęt wymaga naprawy
7. Elektrokariograf – sztuk 1 –data produkcji 1994 r. –,sprzęt zużyty
8. Elektrokariograf – sztuk 1-data produkcji 1996 r. – sprzęt zużyty
9. Ciśnieniomierz Rossman –sztuk 1 –data produkcji 2010 r.-sprzęt zużyty
10. Respirator przenośny Legendair –sztuk 2- data zakupu 2006 r. ( sprzęt wyeksploatowany, wymaga wymiany wielu części)
11. Ssak Sscort New Duet – sztuk 1-data zakupu-2010 r. ( stan zużyty)
12. Ssak De vielbis –sztuk 1- data zakupu 2009 r. ( stan wyeksploatowany)
13. Pulsoksymetr Nonim 8500A –sztuk 1- data zakupu 2006 r.( wyeksploatowany)
14. Ssak New Askir 30 –sztuk 1- data zakupu 2007 r. ( wyeksploatowany)
15. Pulsoksymetr Criticare 503DX –sztuk1-data zakupu 2002 r. (wyeksploatowany)
16. Pulsoksymetr Sp02T mini Criticare –sztuk 1–rok zakupu 2002 ( wyeksploatowany)
17. Respirator przenośny Legendair –sztuk1-rok zakupu 2007 ( wymaga wymiany wielu części)
Zainteresowanych prosimy o kontakt z Irena Mickiewicz tel. 512492968, 875676910
Suwałki 25.09.2014 r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach ogłasza nabór ofert na realizację kursów dla pielęgniarek, fizjoterapeutów i psychologów w 2014-2015 r. w ramach Programu Operacyjnego PL07 MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dot.:
1. Kurs kwalifikacyjny opieki paliatywnej pielęgniarek – liczba osób – 3
2. Kurs kwalifikacyjny opieka długoterminowa dla pielęgniarek -liczba osób – 2
3. Studia podyplomowe z zakresu psychotraumatologii dla psychologa – 1 osoba
4. Studia podyplomowe z psychologii klinicznej dla psychologa – 1 osoba
5. Kurs dla fizjoterapeutów z zakresu IBITA Bobath dla dorosłych – 3 osoby
6. Kurs dla fizjoterapeutów PNF podstawowy - 2 osoby
7. Kurs dla fizjoterapeutów w PNF rozwijającego – 1 osoba
8. Szkolenie dla lekarza z zakresu obsługi USG dla lekarza – 1 osoba
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
Oferty należy składać do dnia 01.10.2014 r. do godziny 15.00 wg załączonego poniżej formularza ofertowego.
Ofertę prosimy przesłać pocztą na adres :
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach ul. Szpitalna 54, 16-400 Suwałki faksem na numer (87) 5676910 lub pocztą elektroniczną na adres : spzop@list.pl
Link do formularza ofertowego: Ogloszenia_SPZOP_20140925.doc
Suwałki 25.09.2014 r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach ogłasza nabór ofert na obsługę Programu Operacyjnego PL07 w ramach MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dot.:
1. koordynatora projektu
2. asystenta koordynatora ds sprzętowych
3. asystenta koordynatora ds działań miękkich
4. księgowej
5. specjalisty ds zamówień publicznych
6. specjalista ds rozliczeń
7. eksperta ds monitoringu i ewaluacji
8. eksperta ds promocji
Szczegóły w sekretariacie zakładu.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 1.10.2014 do godziny 15.00
Kryteria oceny : doświadczenie zawodowe związane z oferowanym stanowiskiem 50% , oczekiwane wynagrodzenie – 50 %
Link do formularza ofertowego: Ogloszenia_SPZOP_20140925.doc
Zawartość
Suwałki 18.09.2014 r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach ogłasza nabór ofert na obsługę Programu Operacyjnego PL07 w ramach MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dot.:
- koordynatora projektu
- asystenta koordynatora ds sprzętowych
- asystenta koordynatora ds działań miękkich
- księgowej
- specjalisty ds zamówień publicznych
- specjalista ds rozliczeń
- eksperta ds monitoringu i ewaluacji
- eksperta ds promocji
Szczegóły w sekretariacie zakładu.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 25.09.2014 do godziny 15.00
Kryteria oceny : doświadczenie zawodowe 50% , oczekiwane wynagrodzenie – 50 %
Formularz ofertowy poniżej w linku.
Link do formularza ofertowego: Ogloszenia_SPZOP_20140918.doc
Suwałki 18.09.2014 r.
Ogłoszenie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej w Suwałkach ogłasza nabór ofert na realizację kursów dla pielęgniarek, fizjoterapeutów i psychologów w 2014-2015 r. w ramach Programu Operacyjnego PL07 MF EOG i NMF 2009-2014 projektu „ Hospicjum- drugi dom dla chorych – inwestycja w wyposażenie i sprzęt medyczny oraz kompetencje kadry w SP ZOP w Suwałkach” dot. :
- Kurs kwalifikacyjny opieki paliatywnej pielęgniarek – liczba osób – 3
- Kurs kwalifikacyjny opieka długoterminowa dla pielęgniarek -liczba osób – 2
- Studia podyplomowe z zakresu psychotraumatologii dla psychologa – 1 osoba
- Studia podyplomowe z psychologii klinicznej dla psychologa – 1 osoba
- Kurs dla fizjoterapeutów z zakresu IBITA Bobath dla dorosłych – 3 osoby
- Kurs dla fizjoterapeutów PNF podstawowy - 2 osoby
- Kurs dla fizjoterapeutów w PNF rozwijającego – 1 osoba
- Szkolenie dla lekarza z zakresu obsługi USG dla lekarza – 1 osoba
Kryterium oceny ofert – cena 100 %
Oferty należy składać do dnia 25.09.2014 r. do godziny 15.00 wg załączonego poniżej formularza ofertowego.
Link do formularza ofertowego: Ogloszenia_SPZOP_20140918.doc
Suwałki 01.10.2013
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Paliatywnej im Jana Pawła II w Suwałkach informuje że posiada do zbycia następujący sprzęt medyczny:
1. Koncentrator tlenu De Vilbis 525 - sztuk 1- data produkcji 2011 r.( uszkodzone elementy sprężarka i kanistry sitowe)
2. Czujnik palcowy do Pulsoksymetra Nr 8000AA – sztuk 2 – data produkcji 2001( stan-uszkodzony)
3. Ssak elektryczny SN 6040- sztuk 1 - data produkcji 2009 r. ( stan- spalony silnik)
4. Ssak Askir SN 72745SP07/2009 – sztuk 1- data produkcji 2009 r.( stan-zalana pompa próżniowa)
5. Wózek inwalidzki –sztuk 1- data produkcji 2001 r.( stan-zniszczony)
6. Krzesło sedesowe –sztuk 1-data produkcji 1998 r. ( stan-zniszczone)
7. Podpórka krocząca Akson-sztuk2-data produkcji 1998 r. ( stan- zniszczona)
8. Balkonik Delta –sztuk2-data produkcji 1996 r. 9 (stan-zniszczony)
9. Resuscytator z maska –sztuk 1 –( stan – sprzęt zniszczony )
Zainteresowanych prosimy o kontakt
Osoba do kontaktu – Irena Mickiewicz tel.512492968 , 875676910
Zawartość